Hyväksymiskirjeestä

Minun piti ihan oikeasti tarkistaa, mikä viikonpäivä tänään on. Olen jo ihan sekaisin niistä. Mutta siis, käsitelläänpä kuulumusia jotenkin hienosti kronologisessa järjsestyksessä:

Syy tuohon hyväksymiskirjeen viipymiseen lienee selvinnyt. Kyseinen kirje tuli suunnilleen seuraavana päivänä siitä, kun olin lähettänyt asiasta viestiä Ouluun. Syy ei kuitenkaan ollut soitossani, vaan ihan vain sattumaa. Kirjeeseen oli päälle kirjoitettu osoitteen alle mustalla tussilla: "FINNLAND", joka antaisi aihetta olettaa, että hyväksymiskirjeeni on käynyt koukkaamassa Saksan kautta! Jes. Hienoa itella, arvostan suuresti.

Olin onneksi jo ottanut paikan vastaan yliopistohaku.fi -sivuilla, mutta ne vaativat vielä lähettämään siitä sen hyväksymiskirjeen mukana tulevan paperisenkin version. No lähetin senkin. Mukana tuli joku ylioppilasliiton jäsenmaksulappu. Eipä siinä mitään, enemmän minua kummastutti, että samassa tuli Setan jäsenmaksulappu. Jotain vihjailua seksuaalisesta suuntautumisestani vai?

En ehtinyt maksaa laskua ennen kuin lähdin kolmen viikon keissille ulkomaille. Maksoin sen sitten sieltä internetin kautta.

Kommentit