Sivistynyttä kirjallisuuskeskustelua

Muiden kirjallisuuden fuksien kanssa opiskelu tenttiin on hyvin antoisaa. Ainakin vatsalihasteni kannalta, ei ehkä niinkään oppimisen kannalta. Olemme muun muassa pohtineet sitä, mitä sieniä Heidegger on käyttänyt tehdessään teorioitaan ja lauseita, joissa ei ole päätä eikä häntää. Vääriä sieniä mitä ilmeisemmin.

Muuta päivän antia:
‎"Onko kaikki kirjallisuudentutkijat seksuaalisesti kieroutuneita... ja mitä tärkeämpää, tuleeko meistäkin tuollaisia?" - Eräs kirjallisuudenfuksi kuullessaan Derridan pitävän binaarioppositio (=vastakohta) parina rakkautta ja masturbaatiota.

Vastaus kysymykseen löytynee aiemmasta keskustelustamme:
Tämä fuksi: Jos kaikki naiset pysyis keittiössä ja miehet autotallissa, niin maailmassa olis paljon vähemmän ongelmia.
Minä: Ja ihmisiä.
Fuksi: Eli ongelmia.

Myöhemmin keskustelumme pääsi uusiin sfääreihin, kun virtuaalinen oppimisympäristö, eli Optima alkoi takuta, kun olin kommentoimassa jotain Hamletista:
Minä: Mä en voi kommentoida, koska mä en voi kommentoida!
Fuksi: Laita Kuusistolle viestiä.
Minä: En mä voi, ku Optima ei anna.
Fuksi: Mokoma pihtari!
Fuksi2: Se on muuttanut luostariin, koska Hamlet.

Äsken sain myös räjäytettyä tärykalvoni:
Fuksi2: Olen ragennut ihmisille, kun ne ovat halunneet tappaa Rebecca Blackin.
Fuksin vuokranantaja(kämppis): Kuka on Rebecca Black?
Minä: Ai kukako on Rebecca Black *Avaa googlen*
Fuksi: EIEIEIEIEIEIEIEI!!!!

Kommentit