Kenraali Lasinpesuneste

Päivällä oli speksin kernaaliharkat. (Lippuja btw saa vielä tilattua. Sivuilla ohjeet.) Säätämistä. Ei kuulemma mennyt liian hyvin. Eli meni hyvin. Huhun mukaan, jos kenraali menee liian hyvin, niin ensi-ilta menee väistämättä pieleen. Teatterissa on muuten paljon taikauskoiselta kuulostavia vastaavanlaisia sääntöjä. On muun muassa tiettyjä asioita, joita ei pidä mainita (tosin niitä ei yleensä tiedäkään kuin alan harrastajat). Ei myöskään saa harjoitella kumartamista. (Järjestystä kyllä, mutta ei itse kumartamista.) Ja muuta sellaista pientä.

Tein myös hämmentävän huomion: Kaikkien niiden speksinteon aikana juotujen ES jälkeen, havaitsin, että battery maistuu oikeastaan ihan hyvältä. Pitäisiköhän minun huolestua... Ehkä siinä vaiheessa kun alan vedellä lasinpesunestettä. Se olisi jo vähän turhan kovaa metodinäyttelemistä.

Kävin kaverin kanssa kaupassa ja menimme tekemään legendaarisesti "raneja kanakastikkeessa". (Jälleen jotain meemimäisiä asioita, joihin olen törmännyt vasta speksiä tehdessä.) Meistä vain tuntui siltä, että pitää syödä jotain speksissä mainittua, kun ollaan koko päivä spekseilty.

Kaverin kirjahyllyä katsellessa totesin, että: "Sulla on toi kirja! Mullakin on toi kirja, mut mä en muista onko se hyllyssä", johon kaverini vastasi: "On se. Mun hyllyssä".

Sitten päätimme värjäillä vähän toistemme päitä. Otin tälle kerralle platinablondin juurikasvua varten. Lopputulos: Juurikasvu tavallista haaleamman keltainen juurikasvu ja harmaat rastat. No tuota. Tukkaahan se vain on. Ja mä joskus mietin, että miltähän harmaat rastat näyttäisi. Kaverini tukka sai aavistusta vaaleamman sävyn, joka ei ollut ihan kuin ström- pakkauksessa luvattiin.

Että sellaista tänään. Nyt voisi sitten syödä jäätelöä. Sitä tuskin onnistun failaamaan... Paitsi laittamalla kastikkeeksi sitä lasinpesunestettä tai jotain... tolua.


Muok//
Da fuq... Nyt oikeesti kissa! Se onnistui muutaman sekunnin aikana poistamaan DVD:n tietokoneesta (näppäimellä, jonka kanssa en itse ole koskaan saanut sitä onnistumaan), vaihtamaan näytön resoluutiota ja oli jo lisäämässä jotain linkkiäkin mun aikajanalle. Halvatun teknologianatiivi sukupolvi.

Muok 2//
Meillä ei ole näköjään pakastinta. Meillä on joku... kivetyskone. Tai ainakaan siihen jäätelöön ei sellaisenaan olisi mikään rautasahaa tehottomampi pystynyt. Mikrossa pyöräyttäminen auttoi kummasti. Kaverini totesi, että olen tainnut tehdä sitä ennenkin. Sanoin, että niin olen. Kuten huomaat, se jäätelöpaketti oli jo vajaa.

Kommentit