Ensimmäinen viikko

Nyt on kulunut viikko siitä, kun päätin, etten halua olla pariakymmentä kiloa ylipainoinen.


Mitä on tapahtunut tähän mennessä? 

• Syön päivittäin vähemmän. Syön pienempiä annoksia ja alan tunnistaa paremmin, milloin olen kylläinen.

• Olen alkanut herätä aikaisemmin. Minulle riittää 8 tunnin yöunet ja ne jopa sijoittuvat suunnilleen oikealle kohdalle vuorokautta. Tämä on tosin ollut näkyvissä jo ainakin pari viikkoa. Luulen, että aamuluennot vaikuttaa.

• Pyrin myös siihen, että syön vain, kun minulla on nälkä. Nälkä ei myöskään enää tunnu aivan yhtä epämiellyttävältä.

• Yritän juoda enemmän vettä.

• Olen opetellut juomaan vihreää teetä ja olen onnistunut tekemään jopa siedettävää sellaista.

• Olen yrittänyt liikkua vähän enemmän.

• Aamupaino oli tänään 84 kiloa, eli on lähtenyt kolme kiloa viikon aikana.


Mitä aion tehdä jatkossa?

• Juoda enemmän vettä. Esimerkiksi tyhjentää 1-2 puolen litran pullollista päivässä

• Liikkua enemmän. Ensikuussa alkaa itsepuolustuskurssi.

• Syödä aina kunnolla aamupalaa. Huomasin eilen, että menee päivä aika vituiksi, jos ei syö.

• Pestä hampaita. (Ei nyt varsinaisesti liity painonpudotukseen, mutta huomasin, että syödessä joskus vihloo hampaita. Taisin pestä ne viimeksi... hmm... kaksi kuukautta sitten. Älkää kertoko hammaslääkärilleni.)

• Tavoitteeni on, että paino jää pyörimään välille 65-72. Sitten voisin alkaa nostaa kuntoa.

Kommentit